Dvæl et øjeblik længere end du finder det naturligt...

tirsdag den 28. juni 2011

Ny 400 mm tele f/5.6L til mit Canon 550D

Landsvale, Hesselballe Kær
Rød Glente, Hesselballe Kær
Råge, Tørring

Så oprendt dagen hvor jeg modtog min længe ventede telelinse. Endelig klar til at genoptage en gammel lidenskab der praktisk talt har slumret i 25 år...hvor pokker mon de år blev af...nå pyt, der venter heldigvis mange god år i fremtiden så der er tid til at indhente noget af det forsømte. Resultatet af denne seneftermiddags test var lidt "nedslående" - ikke pga. udstyret, men fordi der vist er noget med noget blænde-værk-mekanik å´såen jeg har glemt i de forløbne 25 år ;-) Selv fotoshop kunne ikke helt rette op på det, men herover ses altså de 3 bedste skud ud af mange (foto af landsvalen vender rigtig :-)...i morgen bliver det meget meget bedere tror jeg...;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar